مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-27سياسي

اتمام پروژه توسعه عمرانی امام زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اتمام پروژه توسعه عمرانی امام زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

- حجت الاسلام حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اتمام پروژه توسعه عمرانی امام زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ گفت: 6 باب سرویس بهداشتی و حمام در این امام زاده از محل اعتبارات جاری اوقاف و نذورات، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات ساخت و ساز که به منظور محرومیت زدایی مناطق محروم و توسعه عمرانی امامزاده بوده، از بهترین و مرغوب ترین مصالح و ابزارآلات اعم از کاشی، سرامیک، شیشه و .

استفاده شده و لوازم و شیرآلات هم از باکیفیت ترین اجناس برای استفاده اهالی و زائرین این امامزاده استفاده شده است.

اهدای 20 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان دهستان موگویی وی اظهار داشت: در سفر دو روزه به موگویی که به همراه معاونین اوقاف انجام گرفت، از مدرسه روستای موگویی بازدید به عمل آمد و در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 20 بسته لوازم التحریر شامل کیف، انواع دفتر، نوشت افزار و مداد رنگی از محل اجرای نیات واقفین تأمین و به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه توسعه عمرانی امام زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ

اتمام پروژه توسعه عمرانی امام زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ