مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-27اقتصادي

آخرین وضعیت تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بورس


درحالی که حدود دو هفته از خبر تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار می گذرد، یکی از اعضای شورای عالی بورس تاکید کرد که این موضوع حتما اجرایی خواهد شد.

- درحالی که حدود دو هفته از خبر تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار می گذرد، یکی از اعضای شورای عالی بورس تاکید کرد که این موضوع حتما اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاهش های پی در پی شاخص بورس مسئولان را بر آن داشت تا تصمیمات مختلفی برای به تعادل رساندن بازار سرمایه اخذ کنند.

یکی از این تصمیمات تزریق منابع صندوق توسعه ملی به این بازار بود.

در این راستا، چندی پیش حسن قالیباف اصل - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار - اعلام کرد که این سازمان پیگیر نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار است و بر این موضوع تاکید کرد که اجرای این مصوبه در شرایط فعلی بازار برای بازارگردانی مداوم همه نمادها و افزایش نقدشوندگی بازار اتفاق بسیار اما هنوز خبری از تزریق این منبع نشده است.

در این راستا، حسین سلاح ورزی - یک عضو شورای عالی بورس - در گفت و گو با ایسنا، درمورد آخرین وضعیت تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار، توضیح داد: این طرح هنوز اجرا نشده و درحال طی کردن مراحل اداری است؛ اما به طور قطع اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بورس

آخرین وضعیت تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بورس