مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27سياسي

تولید در استارت آپ ها رونق می گیرد/ رفع موانع دانش بنیان ها برای تحقق جهش تولید


طرح «جهش تولید دانش بنیان ها» با هدف رفع موانع پیش روی استارت آپ ها و شرکت های فناور در دست بررسی است و رونق تولید این کسب و کارها را به همراه خواهد داشت.

- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان ها با هدف رفع موانع پیش روی استارت آپ ها و شرکت های فناور در دست بررسی است و رونق تولید این کسب و کارها را به همراه خواهد داشت.

رضا تقی پور انوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه طرح جهش تولید دانش بنیان ها مربوط به حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین دانشی است، ادامه داد: این طرح توسط نمایندگان در مجلس مطرح شده است تا فعالیت استارت آپ ها شکل قانونی به خود بگیرد و با ضوابط و مقررات بتوانند به راحتی در کشور فعالیت کنند.

وی گفت: این طرح با هدف کاهش قوانین دست و پا گیر فعالیت استارت آپ ها تهیه شده تا به فعالیت این کسب وکارها و ایجاد شرکت های دانش بنیان و فناوری محور سرعت بخشد.

تقی پور با تاکید بر اینکه پایه و اساس کسب و کارهای استارت آپی فضای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است، گفت: این طرح امروز یکشنبه در کمیسیون صنایع مجلس به بحث گذاشته می شود و پس از دریافت نظرات و موافقت نمایندگان، طرح اعلام وصول شده تا مراحل تبدیل شدن به قانون را بگذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید در استارت آپ ها رونق می گیرد/ رفع موانع دانش بنیان ها برای تحقق جهش تولید

تولید در استارت آپ ها رونق می گیرد/ رفع موانع دانش بنیان ها برای تحقق جهش تولید