مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-27فرهنگي

پایان سن سباستین با درخشش «آغاز»/ جوایز اصلی به زنان فیلمساز رسید


جشنواره بین المللی فیلم «سن سباستین» در حالی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که فیلم «آغاز» توانست 4 جایزه از 7 جایزه بخش اصلی این رویداد را از آن خود کند.

- جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در حالی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که فیلم آغاز توانست 4 جایزه از 7 جایزه بخش اصلی این رویداد را از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، امسال سیزده فیلم در بخش رقابتی جوایز فستیوال سن سباستین حضور داشتند، اما ظاهراً رقابت جدی در کار نبود.

در حرکتی متفاوت، فیلم آغاز که نخستین ساخته دیا کولومبگاشویلی نویسنده و کارگردان اهل گرجستان است، توانست چهار جایزه از هفت جایزه هیات داوران از جمله بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن برای ایا سوخیتاشویلی ستاره فیلم و جایزه صدف طلایی بهترین فیلم سال را به خود اختصاص دهد.

این دستاوردی مثال زدنی برای یک فیلم آوانگارد متفاوت است که در فصل پاییزی فستیوال ها توانسته همه منتقدان را شگفت زده کند.

این فیلم هفته پیش برنده جایزه فیپرشی منتقدان تورنتو هم شده بود.

آغاز که محصول مشترک فرانسه و گرجستان است، حول محور گروهی مذهبی در یک منطقه روستایی دورافتاده در گرجستان می گردد و عذاب روانی رو به رشد همسر رهبر این گروه با نقش آفرینی سوخیتاشویلی را بعد از یک ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سن سباستین با درخشش «آغاز»/ جوایز اصلی به زنان فیلمساز رسید

پایان سن سباستین با درخشش «آغاز»/ جوایز اصلی به زنان فیلمساز رسید