مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:252020-09-26فرهنگي

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه


تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه شمالی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران حمید امینی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و مهدی یزدانی شورمستی هم به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شدند.

*تکریم هنرمندان حمید امینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت لهجه و گویش مازندرانی و آیین ها و رسوم شهرستان سوادکوه، گفت: تکریم ارباب رجوع و هنرمندان در اولویت ما قرار دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه که جایگزین مهدی یزدانی شورمستی شد متولد روستای امیر کلا لفور و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی است.

وی از سال 1386 وارد فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و از سال 1390 تا 1393 کارشناس امور مالی و همچنین از سال 1394 تا 1399 ریاست مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در کارنامه کاری خود دارد.

*داوری آثار چهارمین جشنواره نوج مهدی یزدانی شورمستی که جای خود در رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه را به حمید امینی سپرد و سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه