مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-26سياسي

تحلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلام تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد»


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلام تاریخی امام مبنی بر خرمشهر را خدا آزاد کرد قابل تحلیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در برنامه شب های شیدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: احمله داعش گونه در شهریور 59 اتفاق می افتد امام می فرماید دزدی آمده و سنگی دزدکی انداخته و در رفته است امام بارها دشمن را این گونه تعریف کرده است زیرا تمام پایه های دشمن مادی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراجمد ادامه داد: سختی هایی تحمل شد و در سال 60 روزی مثل امروز را تجربه کردیم امروز سالگرد شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه است  فرمان ولی امر محقق شد و نقطه عطفی در جنگ بود.

وی به دیگر روزهای تاریخی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یک روز تاریخی و شیرین اتفاق می افتد و آزادی خرمشهر که کاری فوق العاده در دوره دفاع مقدس بوده و فتح خرمشهر کار نظامی پیچیده ای بود رخ می دهد و امام می فرماید خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که می خواهد جلوی غرور را بگیرد و راه گم نشود این کار برای ادامه انقلاب لازم بود که آن پیروزی با آن همه دستاورد این گونه تعبیر شود.

استاندار ادامه داد: امام هوشمندانه و روانشناسانه و جامعه شناسانه و با نگاه فرماندهی حرف می زد و در جایی دیگر می گوید من بر دست و باوزی رزمندگان بوسه می زند و ویژگی بارز این بود که ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلام تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد»

تحلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلام تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد»