مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:402020-09-26سياسي

سرمایه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، همراهی مردم برای عبور از مشکلات است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: سرمایه این شورا همراهی عمومی مردم انقلابی کشور برای عبور از مشکلات موجود است که به فضل الهی با روی کارآمدن یک مجلس انقلابی که بیش از 230 نفر آنها عضو فراکسیون نیروهای ائتلاف هستند ریل گذاری مناسب انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مهین ایران اسلامی بعد از 40 سال پایمردی در سایه رهبری امام و مقام معظم رهبری به جایگاه رفعی در بسیاری از حوزه های مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، شتاب علمی، قدرت بازندارندگی و غیره به جایگاه رفیعی رسیده است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان خاطرنشان کرد: در برخی از زمینه ها مثل اقتصاد ملی و کارآمدی اداری تا نقطه مطلوب فاصله طولانی داریم.

وی افزود: الان دیگر زمان آزمون و خطا نیست و ما در نقطه ای قرار داریم که انقلاب اسلامی تثبیت شده است و براساس آنچه مقام معظم رهبری در دکترین انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند، وارد مرحله تمدن سازی شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، همراهی مردم برای عبور از مشکلات است

سرمایه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، همراهی مردم برای عبور از مشکلات است