مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-26اقتصادي

حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان آسفالت شود


معاون عمرانی فرماندار بندرعباس گفت: پس از اتمام هرگونه حفاری باید در کوتاه ترین زمان ممکن آسفالت آن از سوی دستگاه متولی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه بررسی آخرین وضعیت حفاری پروژه گازرسانی شهر بندرعباس به ریاست محمد کناری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

وی افزود: اجرای پروژه گازرسانی در سطح شهر بندرعباس سرعت خوبی دارد اما بعد از اتمام حفاری و مراحل لوله گذاری آسفالت آن به موقع انجام نمی شود که این موضوع موجب نگرانی شهروندان گرامی شده است.

معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس عنوان داشت: شرکت گاز مباحث ایمن سازی، نصب علائم هشداردهنده و سرعت در اجرای پروژه را مدنظر داشته و در اجرای پروژه با شهرداری بندرعباس همکاری بیشتری داشته باشد.

 این مقام مسئول بیان کرد: در بعضی از نقاط شهر بعد از اتمام پروژه مشکلاتی در بحث آسفالت بوجود آمده و گلایه شهروندان را به همراه داشته که بجا و منطقی است و سازمان عمران شهرداری می بایست نسبت به ترمیم و آسفالت آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کند.

 محمد کناری در پایان عنوان کرد: باید به گونه ای به مردم خدمات رسانی کرد که خدمات دیگری از آنها صلب نشود که لازم است دستگاه ها با یکدیگر همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان آسفالت شود

حفاری های سطح شهر در کوتاه ترین زمان آسفالت شود