مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-26سياسي

طرح ساماندهی رودخانه سقز رونمایی شد


طرح ساماندهی رودخانه سقز با حضور فرمامدار و جمعی از مسوولان شهرستان سقز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان فرماندار سقز با تقدیر از سال ها عمر پرثمر سیروس امینی از فعالان عرصه عمران و شهرسازی و تلاش های این استاد عرصه عمران، پیرامون انجام و تدوین مطالعات ساماندهی حاشیه رودخانه سقز، تجلیل و اظهار امیدواری کرد، این طرح اجرایی شود.

فرماندار سقز با بیان اینکه، پاسداشت علم و حکمت، شیوه دیرین فرهنگ ما و قدردانی از صاحبان اندیشه و خِرد از توصیه های موکد دین مبین اسلام است، خطاب به امینی گفت: شما استاد مهرآفرین، چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی هستید که قله های علم و معرفت انتظار فاتحان پیروزی چون شما را می کشد.

کریمیان با اظهار اینکه، مهندسی به معنای جان بخشیدن به شهر و کالبد و روح شهر است، عنوان کرد: طرح مطالعات ساماندهی حاشیه رودخانه سقز نقشه راهی برای توسعه شهرسازی و گردشگری شهرستان سقز خواهد بود.

وی این طرح را، طرحی مهم برای زیبا ساختن چهره شهر، ماندگاری مسافر و کمک به اقتصاد شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای آن در آینده سقز به عنوان نگین غرب کشور تبدیل شود.

سیروس امینی، این چهره ماندگار شهرسازی هم گفت: طرح ساماندهی رودخانه سقز در سه فاز اجرا می شود که تمام ملاحظات زیست بوم منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی رودخانه سقز رونمایی شد

طرح ساماندهی رودخانه سقز رونمایی شد