مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-26حوادث

نجات 23 نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات 23 شهروند در حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کیانپارس خبر داد.

- ابراهیم قنبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 15:08 امروز (5 مهرماه)، در تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در خیابان یک غربی فاز 2 کیانپارس اطلاع رسانی شد که در پی آن، آتش نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک واحد در طبقه پنجم این مجتمع مسکونی دچار حریق شده و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فرا گرفته بود.

آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله های آبرسان مشغول مهار شعله های آتش شدند و همزمان، گروه نجات آتش نشانان پس از جستجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راه روها و واحدهای مسکونی، موفق شدند 23 نفر از ساکنین را از ساختمان خارج کنند.

قنبری بیان کرد: در این حادثه یکی از ساکنین که یک زن 50 ساله بود و همچنین یکی از آتش نشانان حین اجرای عملیات مصدوم شدند که به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال برق کولر بوده است، اظهار کرد: آتش نشانان در ساعت 17:08 پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 23 نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق

نجات 23 نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق