مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-26حوادث

حسین آباد کالپوش؛ ماه ها بعد از رانش/ هنوز راه زیادی باقی است!


روستای حسین آباد کالپوش در شهرستان میامی ماه ها بعد از رانش زمین و خرابی های فراوان به سوی آبادی می رود؛ اما هنوز راه زیادی باقی است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، رانش زمین یکی از حوادث طبیعی ناگواری بود که ماه ها پیش و هم زمان با روزهای سیل های بزرگ استان های لرستان، گلستان و .

دامان طبیعت زیبای روستای حسین آباد کالپوش در شهرستان میامی را گرفت.

حسین آباد کالپوش ماه ها بعد از رانش زمین و خرابی های فراوان به سوی آبادی می رود؛ اما هنوز راه زیادی باقی است! مردم و مسؤولان محلی از کندی برخی اقدامات گلایه دارند و از طرفی، مسؤولان استان سمنان اعلام می کنند که با حداکثر توان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

زیرساخت ها سریع تر فراهم شود ابراهیم نمازی، دهیار روستای حسین آباد کالپوش در این باره می گوید: در ماه های گذشته برای گره گشایی از مشکلات روستای بحران زده حسین آباد تلاش های خوبی انجام شده و مردم حسین آباد از عملکرد بنیاد مسکن رضایت دارند و این روند مثبت برای تکمیل و رفع تمامی مشکلات زیرساختی ادامه یابد.

او گفت: طرح تفکیک 18 هکتار باقی مانده در شهرک جدید حسین آباد کالپوش باید برای واگذاری اراضی به مصیبت دیدگان رانش زمین در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین آباد کالپوش؛ ماه ها بعد از رانش/ هنوز راه زیادی باقی است!

حسین آباد کالپوش؛ ماه ها بعد از رانش/ هنوز راه زیادی باقی است!