مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-26اقتصادي

فعالان بخش خصوصی به وزیر پیشنهادی صنعت چه گفتند؟


وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، مدیریت بازار، کوچک سازی و چابک سازی، ایجاد انسجام کامل در تعامل وزارت صنعت با نهادها و وزارتخانه های مرتبط، - نشست وزیر پیشنهادی صنعت، معدن، تجارت با حضور روسای اتاق‌های ایران، تعاون، اصناف و فعالان بخش‌خصوصی امروز در ساختمان اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ فعالان بخش خصوصی در حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به بیان مهم‌ترین مشکلات حوزه تولید پرداختند و اولویت‌هایی را که این وزارت‌خانه باید در طول ماه‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم پیگیری کند، تشریح کردند.

غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران در ابتدای این نشست با اشاره به سابقه فعالیت‌های اجرایی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای رزم‌حسینی در مقایسه با سایر اعضای کابینه دارای یک مشخصه مهم است.

ایشان پیش از این سابقه 20 سال حضور در بخش خصوصی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بر همین اساس امیدواریم تا فردی که این چنین پا بر فرش بخش خصوصی گذاشته، بتواند کمبودهای وزارت صنعت به ویژه در ماه‌های گذشته که بدون وزیر اداره شده است را جبران کند.

به گفته شافعی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای ابتکارات بی بدیلی است؛ او در همین زمینه به طرح رزم حسینی با عنوان «


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی به وزیر پیشنهادی صنعت چه گفتند؟

فعالان بخش خصوصی به وزیر پیشنهادی صنعت چه گفتند؟