مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-26سياسي

ساخت موشن استرپ نجات هولیر و نمایش قهرمانی شهید حاج قاسم سلیمانی


مسئول هنرهای رقومی بسیج کرمانشاه از ساخت موشن استرپ «نجات هولیر» با موضوع تاثیرگذاری حضور حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از هجوم داعش خبر داد.

- عابدین محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص ایده ساخت موشن استرپ نجات هولیر اظهار کرد: از زمان شهادت سردار سلیمانی بر خودمان واجب دانستیم که به عنوان یک تیم هنری دین خود را هر چند کم و ناچیز به این شهید والامقام ادا کنیم.

وی افزود: یکی از فعالیت های بزرگ و انسانی از سردار سلیمانی، مقاومت و ایستادگی در مقابل گروه تروریستی داعش بود که قصد اشغال شهر اربیل را داشتند ولی حضور سردار سلیمانی مانع این کار شد.

مسئول هنرهای رقومی بسیج کرمانشاه تصریح کرد: ما یک شخصیت و قهرمان واقعی داریم که می توانیم این بزرگوار را در قالب فیلم به مخاطب نشان بدهیم؛ این شخصیت مثل شخصیت های غربی نیست که همه ریشه در خیال پردازی و تخیل دارند.

محمدی با اشاره به روند ساخت این موشن استریپ، گفت: طرح اولیه با استفاده از مطالبی که در خبرگزاری های داخلی و خارجی بود استخراج شد و بعد از آن سفر 15 روزه ای با هماهنگی سپاه قدس و قرارگاه رمضان به شهر کرکوک داشتیم که مرز بین منطقه کردنشین و عرب نشین عراق است و بعد از آن آماده سازی فیلم نامه و متن نریشن از زبان یک مبارز کرد قالب کار را برای اجرای موشن استریپ انتخاب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موشن استرپ نجات هولیر و نمایش قهرمانی شهید حاج قاسم سلیمانی

ساخت موشن استرپ نجات هولیر و نمایش قهرمانی شهید حاج قاسم سلیمانی