مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-26سياسي

نخستین کنگره ملی شکوه ایثار برگزار شد


نخستین کنگره ملی شکوه ایثار، ویژه تجلیل از مادران، همسران، فرزندان دختر شهدا و همسران جانبازان و آزادگان، با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهور در امور زنان، - صبح روز شنبه 5 مهرماه در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) و به صورت ویدیوکنفرانس در استان های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عنوان کرد: در تقارن 40 سالگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر و اربعین سیدالشهدا (ع) فرصت خوبی است که شاهد برنامه های متنوعی در سراسر کشور باشیم و نگاه دیگری به تاریخ دفاع مقدس و این 40 سالی که بر ملت ما گذشت، داشته باشیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس، درواقع بزرگداشت 40 سال خاطرات شهدای عزیز، 40 سال صبوری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و 40 سال عبور از بحران ها بوده است.

وی ادامه داد: بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در واقع بزرگداشت ایستادگی با عزت ملت ایران در مقابل 40 سال توطئه دشمنان اسلام، استکبار جهانی و صهیونیست ها است که با خیال باطل دست به هر کاری زدند که ملت استوار ما را مجبور به تسلیم کنند و نتوانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره ملی شکوه ایثار برگزار شد

نخستین کنگره ملی شکوه ایثار برگزار شد