مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-26سياسي

ایران باید با اقتدار مقابل آمریکا بایستد و تهدید را با تهدید پاسخ دهد


جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای را صادر و تاکید کرد: ایران باید با اقتدار در مقابل آمریکا بایستد و تهدید را با تهدید پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: همزمان با چهلمین سالگرد شروع جنگ تحمیلی که یادآور از خود گذشتگی مدافعان جان برکف کشور عزیزمان و ناکامی استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی بوده ، شاهد ادعای گزاف رییس جمهور آمریکا مبنی بر افزایش تحریم های بین المللی علیه ایران هستیم.

تحریم هایی که شرکت های گوناگون به دلیل ترس از مواجهه با آمریکا و علیرغم غیر قانونی بودن تحریم ها عملا به مورد اجرا خواهند گذاشت.

متاسفانه دولت آقای روحانی در چهار ساله اول تصدی خود، تمام هم و غم خود را به ایجاد توافق به هر قیمتی معطوف نموده و به جای لغو دائم تحریم ها به لغو موقت تحریم ها بسنده نموده و حتی با انعکاس مکانیسم شرم آور ماشه برای بازگشت تحریم های بین المللی موافقت نموده و برجام را با تبلیغات دروغ، مبنی بر لغو یکباره کلیه تحریم ها به کشور تحمیل نمود.

هرچند با خروج آمریکا از برجام این امکان از آمریکا سلب شده ولی متاسفانه سایر طرف های برجام (4+1) کماکان امکان استفاده از این شرط  برای محدود نمودن کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران باید با اقتدار مقابل آمریکا بایستد و تهدید را با تهدید پاسخ دهد

ایران باید با اقتدار مقابل آمریکا بایستد و تهدید را با تهدید پاسخ دهد