مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-26فرهنگي

نوید محمدزاده غیبتش را جبران می کند !


بهمن ماه سال 97 بود که نوید محمدزاده در اوج دوران بازیگری، وقفه ای یک ساله را برای فعالیت در سینما و شرکت در جشنواره فجر اعلام کرد و حالا که امسال پرکار است، - بهمن ماه سال 97 بود که نوید محمدزاده در اوج دوران بازیگری، وقفه ای یک ساله را برای فعالیت در سینما و شرکت در جشنواره فجر اعلام کرد و حالا که امسال پرکار است، وضعیت جشنواره فجر و اکران مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدزاده در نشست خبری فیلم سرخپوست در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه می خواهد چیزهای جدید یاد بگیرد؛ گفته بود که سال 1398 در جشنواره فیلم فجر اثری نخواهد داشت و این فرصتی است تا کارهایش در سینما مرور شود، چون نیاز است مدتی کمتر دیده شود و براین اساس تصمیم گرفته برای جشنواره فجر سی وهشتم در فیلمی بازی نکند.

او که در فاصله های بین سال های 92 تا 97 خوش درخشیده و در طول پنج سال در 11 فیلم سینمایی بازی کرده بود، سال 98 در فیلمی بازی نکرد و به جای آن حضوری پررنگ در تئاتر (از بازیگری تا تهیه کنندگی) داشت و در سریال قورباغه هومن سیدی که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است هم بازی کرد.

وی که ابتدا در تئاتر مطرح شده بود، سال قبل در جشنواره تئاتر فجر بعد از 30 جایزه سینمایی، اولین جایزه تئاتری خود را برای بازی در نمایش بیگانه در خانه محمد مساوات دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید محمدزاده غیبتش را جبران می کند !

نوید محمدزاده غیبتش را جبران می کند !