مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-26سياسي

دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید برای رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان


حسن روحانی در پاسخ به نامه نماینده اصفهان در مجلس به منظور رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان و ایثارگران دستور فوری خطاب به رییس بنیاد شهید و ایثارگران صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پاسخ به نامه عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان و ایثارگران دستور فوری خطاب به سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و ایثارگران صادر کرد.

  دستور حسن روحانی به رییس بنیاد شهید   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن نامه عباس مقتدایی به شرح ذیل است: جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران همانگونه که مستحضرید در سال های اخیر، بیمه دی با مشکلات جدی مواجه شده؛ به گونه ای که از یک سو، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است و از دیگر سو، بیمارستان های متعدد به دلیل عدم تسویه حساب این شرکت بیمه ای، حاضر به همکاری و ارائه خدمات به دارندگان بیمه تکمیلی، نیستند.

  طبق مکاتبات جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا با دفتر اینجانب، این شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتوانسته این نهاد را راضی نگه دارد و با وجود مشکلات عدیده، برای چندمین سال متوالی، عهده دار بیمه تکمیلی جانبازان، ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید برای رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان

دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید برای رفع مشکلات بیمه دی و خدمات دهی به جانبازان