مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26حوادث

کشف یک تن و 662 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان


جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 662 کیلو مواد افیونی و دستگیری سوداگران مرگ، در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای 2 تیم از یک باندحرفه ای قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، اعضای این  باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور داشتند، را شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه ایرانشهر به دلگان این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه و در مناطق صعب العبور متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 662 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و 662 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان