مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26بين الملل

شلیک مرگبار به مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه خشونت پلیس آمریکا علیه اقلیت ها به ویژه سیاهپوستان، تصویری از یک دوربین امنیتی اداره کلانتری شهرستان اورنج واقع در جنوب کالیفرنیا نشان می دهد که دو معاون کلانتر به یک مرد سیاهپوست بی خانمان حمله می کنند .

- شلیک مرگبار به مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم ویدیویی دیگر از جدیدترین خشونت پلیس آمریکا منتشر شده است که در آن دو معاون کلانتر به یک مرد بی خانمان سیاهپوست حمله می کنند و او را با شلیک گلوله می کشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه خشونت پلیس آمریکا علیه اقلیت ها به ویژه سیاهپوستان، تصویری از یک دوربین امنیتی اداره کلانتری شهرستان اورنج واقع در جنوب کالیفرنیا نشان می دهد که دو معاون کلانتر به یک مرد سیاهپوست بی خانمان حمله می کنند و یکی از آنها به ضرب گلوله جان او را می گیرد.

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در این خصوص گزارش کرد که شلیک مرگبار دو معاون کلانتر شهرستان اورنج در حین یک درگیری در سن کلمنت به یک مرد سیاهپوست بار دیگر موجی از اعتراضات را در خیابان های آمریکا علیه خشونت و رفتارهای تبعیض آمیز پلیس آمریکا به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک مرگبار به مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم

شلیک مرگبار به مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم