مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-26بين الملل

درخواست سازمان ملل از شبه نظامیان طرابلس برای توقف درگیری ها


سازمان ملل با اشاره به اینکه درگیری ها در محله ای مسکونی در طرابلس لیبی، زندگی غیرنظامیان را در این شهر به خطر انداخته، از شبه نظامیان طرابلس خواست هر چه سریع تر به این درگیری ها پایان دهند.

- سازمان ملل با اشاره به اینکه درگیری ها در محله ای مسکونی در طرابلس لیبی، زندگی غیرنظامیان را در این شهر به خطر انداخته، از شبه نظامیان طرابلس خواست هر چه سریع تر به این درگیری ها پایان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، هیات سازمان ملل با انتشار دو توییت اعلام کرد که با نگرانی بسیاری درگیری ها میان دو گروه مسلح با استفاده از سلاح سنگین در محله مسکونی تاجوراء واقع در طرابلس را که موجب وارد آمدن خساراتی به اموال شخصی شده و زندگی غیرنظامیان را در این شهر به خطر انداخته، دنبال می کند.

این هیات در ادامه توقف فوری اقدامات خصمانه را خواستار شد و بر اجرای تعهدات طرفین بر اساس قوانین بین المللی و انسانی تأکید کرد.

همچنین هیات سازمان ملل توییت کرد: این درگیری های مسلحانه بار دیگر نیاز مبرم به اصلاح بخش امنیتی لیبی را ثابت کرد.

پیشتر برخی منابع مطبوعاتی فاش کردند که شبه نظامیان طرابلس وابسته به دولت وفاق ملی لیبی صبح جمعه در تاجوراء با استفاده از سلاح های سنگین و نیمه سنگین و تانک با یکدیگر درگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ملل از شبه نظامیان طرابلس برای توقف درگیری ها

درخواست سازمان ملل از شبه نظامیان طرابلس برای توقف درگیری ها