مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-26سياسي

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم»


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان از اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم» به منظور بزرگداشت حماسه 30 مهرماه خبر داد.

- محمدصالح جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه 30 مهرماه اظهار کرد: هر سال پاسداشت حماسه دانش آموزان همدان در 30 مهر 57 با مشارکت دانش آموزان نسل چهارم انقلاب برگزار می شد که امسال به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های موجود، برنامه های متفاوتی در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با اشاره به اهمیت حماسه 30 مهر استان همدان افزود: این رویداد، حماسه ای دانش آموزی بود که در سال 57 در همدان کلید خورد و موج جدیدی از جریان انقلاب اسلامی را در کشور ایجاد کرد.

مسئول دبیرخانه حماسه 30 مهر همدان افزود: حماسه 13 آبان دانش آموزان تهران در حمایت از حماسه 30 مهر دانش آموزان همدان بود اما متاسفانه آنطور که باید به این موضوع پرداخته نشده تا جایی که بسیاری از مردم این دیار نیز حتی اطلاعی از کلیت ماجرا ندارند.

وی با بیان لزوم توجه به این حماسه گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود درصدد برآمدیم این حماسه را به نحوی دیگر به مردم معرفی کنیم و در همین راستا محورهای جدیدی برنامه در دستور کار اتحادیه انجمن های اسلامی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم»

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم»