مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-26سياسي

تبلیغات و رسانه مهمترین راهبرد و استراتژیک بین المللی در مقابله با دشمن است


یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین و موثرترین راهبرد و استراتژیک بین المللی برای مقابله با دشمنان تبلیغات، رسانه و خبرنگاران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حسین کریمی اول صبح امروز در نشست نقش رسانه در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مهمترین و بیشترین فعالیت ها بدون سلاح تبلیغات اطلاع رسانی و رسانه دیده نمی شود و عملا هیچ کاری انجام نخواهد شد.

وی موثرترین راهبرد و استراتژیک در مقابل دشمن را تبلیغات و رسانه برشمرد و گفت: مهمترین و موثرترین سلاح بین المللی بر علیه دشمنان تبلیغات و رسانه است و هر جامعه ای که از این سلاح و ابزار به نحو شایسته استفاده کند موفق میدان بوده ولو در مسیر اشتباه و باطل باشد.

* آمریکا در فضای رسانه برای ترساندن کشورهای دیگر از خود هیولا و غول ساختند یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رسانه در هشت سال دفاع مقدس به صورت مجموعه ای به نام تبلیغات جبهه و جنگ تشکیل شده و آنچه در میدان جنگ در قالب عملیات ها و رشادت ها انجام می شد از این طریق به دنیا منتقل می شد.

وی با بیان اینکه آمریکا در فضای رسانه برای ترساندن کشورهای دیگر از خود هیولا و غول ساختند، بیان داشت: آمریکا از ابزار تبلیغات در فضای رسانه از خود غول ساخته به گونه ای که در فکر و ذهن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات و رسانه مهمترین راهبرد و استراتژیک بین المللی در مقابله با دشمن است

تبلیغات و رسانه مهمترین راهبرد و استراتژیک بین المللی در مقابله با دشمن است