مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-26سياسي

هدف از «شبکه ملی اطلاعات» جایگزینی به عنوان اینترنت جهانی نیست


رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه هدف از «شبکه ملی اطلاعات» جایگزینی به عنوان اینترنت جهانی نیست، گفت: ما برای استقرار کامل شبکه ملی اطلاعات نیازمند یک فهم مشترک از موضوع هستیم.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه هدف از شبکه ملی اطلاعات جایگزینی به عنوان اینترنت جهانی نیست، گفت: ما برای استقرار کامل شبکه ملی اطلاعات نیازمند یک فهم مشترک از موضوع هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفتگویی در پاسخ به پرسشی در خصوص دلایل کمتر پرداختن به ابعاد دفاع مقدس در جبهه های غرب کشور با اشاره به اینکه در کردستان صحنه جنگ متفاوت بود زیرا در این منطقه ما با اقداماتی برای براندازی نظام مواجه بودیم که با تحریک آمریکا و دولت بعث صورت می گرفت و گروهک هایی مثل کومله، دموکرات و منافقین برای انجام این اقدام فعال شده بودند، خاطرنشان نمود: گروهک های مذکور تلاش داشتند تا به نوعی در منطقه مردم را در برابر انقلاب و نظام اسلامی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه برخلاف جبهه های جنوب که خطوط خودی و دشمن کامل واضح بود در جبهه های غرب ما خاکریزی به این معنا نداشتیم، افزود: در این شرایط با توجه به اینکه رویکرد سرداران شهیدی همچون شهید بروجردی حفظ امنیت و سلامت مردم تحت هر شرایطی بود جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از «شبکه ملی اطلاعات» جایگزینی به عنوان اینترنت جهانی نیست

هدف از «شبکه ملی اطلاعات» جایگزینی به عنوان اینترنت جهانی نیست