مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-26سياسي

از الگوهای بی بدیل دفاع مقدس برای حل مسائل اقتصادی کشورغافل نشویم


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: آنچه در این شرایط نیروها و نهادهای انقلابی به ویژه هنرمندان اصحاب رسانه اهل قلم و رسانه ملی باید به آن توجه کنند انتقال ‎ارزش های دفاع مقدس به نسل های آتی است و البته دولتمردان هم باید از الگوهای اعجاز آمیز .

- ایسنا/ایلام دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: آنچه در این شرایط نیروها و نهادهای انقلابی به ویژه هنرمندان اصحاب رسانه اهل قلم و رسانه ملی باید به آن توجه کنند انتقال ‎ارزش های دفاع مقدس به نسل های آتی است و البته دولتمردان هم باید از الگوهای اعجاز آمیز و بی بدیل دفاع مقدس و بسیج مردمی برای حل مسائل اقتصادی کشور استفاده کنند.

خدابخش داودی نصر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هرگز حماسه و ایثار جهادگران جهاد سازندگی را در دوران دفاع مقدس فراموش نمی کند جهادگرانی که از جان و مال و آبروی خود گذشتند تا امنیت این نظام و کشور پابرجا باشد و دشمنان دین و میهن برای همیشه از دست اندازی به کشور ناامید شود.

وی گفت: جهادگران و یاران روز خطر در شرایطی به دفاع از انقلاب پرداختند که کشور دچار جنگی نابرابر شده بود و کل دنیای استکبار و زر و زور و تزویر اعم از شرق و غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با تمام توان نظامی و تسلیحاتی و انسانی کمر به نابودی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از الگوهای بی بدیل دفاع مقدس برای حل مسائل اقتصادی کشورغافل نشویم

از الگوهای بی بدیل دفاع مقدس برای حل مسائل اقتصادی کشورغافل نشویم