مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-26اقتصادي

شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذار دارد


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذار دارد که با افتتاح این شهرک می تواند در توسعه صنعتی منطقه و کشور موثر واقع شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذار دارد که با افتتاح این شهرک می تواند در توسعه صنعتی منطقه و کشور موثر واقع شوند.

محسن صالحی نیا در مراسم بهره برداری از شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکویی شهرستان اسکو، با بیان این که در سال های اخیر در این منطقه شهرکی ایجاد نشده بود، افزود: مطالعات ایجاد این شهرک از سال های قبل انجام شده بود و زیر ساخت های آن نیز فراهم شده بود که امروز همزمان با افتتاح با 42 واحد صنعتی و تولیدی قرارداد بسته شد.

صالحی نیا در مورد اقدامات انجام شده برای توسعه شهرک ها نیز گفت: وزارت صمت زیرساخت ها را به نسبت میزان صنایع مستقر فراهم می کند که در اکثر آن ها زیرساخت هایی از قبیل راه و برق و انرژی فراهم شده است، همچنین در برخی مناطق نیاز به نواحی صنعتی داریم که در این زمینه ایجاد 100 ناحیه صنعتی در دست بوده و 50 مورد محقق شده است؛ بقیه نیز در دست اقدام هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذار دارد

شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذار دارد