مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-26سياسي

اعتراف ارتش بعثی به شکست در کرمانشاه


با گذشت 36 ساعت از ورود نیروهای بعثی به قصرشیرین، مردم این شهر همچنان در مقابل تانک های عراقی مقاومت کرده و با کوکتل مولوتف تانک های عراقی را یکی پس از دیگری منهدم می کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در کتاب سرپل ذهاب در جنگ که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است گزارش روز ششم جنگ تحمیلی این چنین روایت می شود: با آنکه 36 ساعت از ورود دشمن به قصرشیرین می گذرد، هنوز مقاومت و جنگ تن به تن در این شهر ادامه دارد.

نیروهای خودی در سرپل ذهاب که وضع نسبتاً مناسبی دارند در تلاش هستند تا با رساندن نیرو و امکانات به قصرشیرین از تسلط کامل دشمن بر این شهر جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار یکی از روزنامه های عصر از محور سرپل ذهاب: ساعت دو بامداد با کمینی که سپاه پاسداران مستقر در سرپل ذهاب تعبیه کرده بود، یک ستون تدارکاتی و نظامی دشمن به کلی منهدم و چهار خودروی نظامی بعثی با همه مهمات و اسلحه به غنیمت گرفته شد و دوازده درجه دار بعثی و یک افسر مصری کشته و بیست نفر دستگیر شدند و تانک های ارتش بعثی پنج کیلومتر عقب نشینی کردند.

از سوی دیگر، تعدادی از تانک های دشمن در ارتفاعات قراویز ، مسلط بر سرپل ذهاب، مستقر و در حال جابه جایی و پیشروی به طرف سرپل ذهاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف ارتش بعثی به شکست در کرمانشاه

اعتراف ارتش بعثی به شکست در کرمانشاه