مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-26اجتماعي

روزانه 350 تا 400 تانکر فاضلاب خام در کشف رود تخلیه می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: روزانه 350 تا 400 تانکر فاضلاب خام در کشف رود تخلیه می شود، باید برای تصفیه این حجم فاضلاب به شدت آلوده تصفیه خانه ای ساخته شود تا آن را برابر استانداردهای محیط زیست تصفیه کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: روزانه 350 تا 400 تانکر فاضلاب خام در کشف رود تخلیه می شود، باید برای تصفیه این حجم فاضلاب به شدت آلوده تصفیه خانه ای ساخته شود تا آن را برابر استانداردهای محیط زیست تصفیه کند.

محمد علایی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای کشف رود اظهار کرد: روز دوشنبه 17 شهریور، مهندس رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی به اتفاق معاون استاندار، فرماندار مشهد و ریاست سازمان جهاد کشاورزی سرزده از کشف رود بازدید کردند.

وی افزود: روز شنبه 21 شهریور نیز جلسه ستاد تدبیر استان با موضوع کشف رود در دفتر استاندار با حضور همه اعضا برگزار شد.

در ادامه پنج نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 26 شهریور با جمعی از مدیران استان و شهردار مشهد از کشف رود بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با قدردانی از زحمات تمام افرادی که نجات و احیای کشف رود دغدغه آن ها است، بیان کرد: برای نجات و احیای کشف رود تصمیم های ارزنده و مبارکی گرفته شده و کارهای بزرگ و ماندگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 350 تا 400 تانکر فاضلاب خام در کشف رود تخلیه می شود

روزانه 350 تا 400 تانکر فاضلاب خام در کشف رود تخلیه می شود