مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-25سياسي

محصول همکاری سپاه و ناجا ارتقاءامنیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به همراهی و همگامی نیروی انتظامی و سپاه گفت: - فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: محصول همکاری سپاه و نیروی انتظامی، ارتقاء امنیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به همراهی و همگامی نیروی انتظامی و سپاه گفت: محصول همکاری سپاه و نیروی انتظامی ارتقا امنیت است.

سردار یزدی اظهار داشت: امروز در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که چگونه انقلاب اسلامی از عاشورا نشات گرفته است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب وقتی به دفاع مقدس نگاه می کنیم مشاهده می کنیم آنچه که می تواند موتور محرکه جامعه ما شود این است که در صحنه علم و فناوری وقتی جوانان ما دشمنان را انگشت به دهان می گذارند مشاهده می کنیم که به تاسی از مرحوم شهید حسن تهرانی مقدم که دوران دفاع مقدس را درک کرده بود و توانست ما را از تحریم ها به جایی برساند که امروز سلاح صادر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول همکاری سپاه و ناجا ارتقاءامنیت است

محصول همکاری سپاه و ناجا ارتقاءامنیت است