مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-25سياسي

هیچ کس حق ندارد به جای مردم فلسطین موضع بگیرد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی که از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل منتشر شد، بر ایستادگی مردم فلسطین مقابل اشغالگری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه) در سخنانی خطاب به رهبران کشور‌های جهان در مجمع عمومی سازمان ملل، سؤال کرد که بحران فلسطین تا کی باید بدون یک راه‌حل عادلانه و تضمین شده، باقی بماند؟به نوشته الجزیره، محمود عباس تأکید کرد که مردم فلسطین علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی‌ها، هرگز تسلیم نخواهند شد و بدون تردید در نهایت پیروز می‌شوند.

او که بعنوان رییس سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) سخن می‌گفت، از سازمان ملل و کمیته چهارجانبه خواست تا به طور واقعی وارد روند صلح شوند و در ادامه خواستار کنفرانس «صلح واقعی» در ابتدای سال آتی میلادی شد.

محمود عباس همچنین گفت که تشکیلات خودگردان به ابتکار صلح عربی (2002) پایبند است، اما دولت اشغالگر به هیچ کدام از تعهداتش التزام ندارد و اکنون نیز در حال از بین بردن آخرین فرصت‌های صلح است.

او در این خصوص به طرح موسوم به «معامله قرن» اشاره کرد و گفت که طبق این طرح قرار است 33 درصد اراضی فلسطینی‌ها در کرانه باختری مصادره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس حق ندارد به جای مردم فلسطین موضع بگیرد

هیچ کس حق ندارد به جای مردم فلسطین موضع بگیرد