مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-25بين الملل

گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه


وزیر امور خارجه روسیه با چند گروه معارض سوری درباره تلاش برای حل و فصل سیاسی اختلافات در این کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه، امروز (جمعه) اعلام کرد که سرگیی لاوروف وزیر خارجه این کشور با برخی نمایندگان گروه های معارض سوریه در مسکو دیدار و گفت و گو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه روسیا الیوم ، لاوروف یک هیأت از جبهه السلام و الحریه   به ریاست احمد الجربا رییس جریان الغد را به حضور پذیرفته و در ارتباط با تحولات سوریه با آنها گفت و گو کرده است.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، طرف روس بر پایبندی ثابت خود به حمایت از حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی این کشور تأکید و در عین حال ابراز امیداواری کرده است، این جبهه جدید که نماینده ائتلاف سازمان های عربی، کُرد و آشوری به شمار می رود، همراه المجلس العربی فی الجزیره و الفرات طبق قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد در حل و فصل سیاسی اختلافات سوریه نقش داشته باشند.

طبق بیانیه وزارت خارجه روسیه، الجربا و چندتن دیگر از اعضای ارشد جبهه یادشده امروز در مسکو با میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده رییس جمهور این کشور در امور خاورمیانه و کشورهای آفریفایی گفت و گو کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه

گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه