مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-25سياسي

جنجال های میلیونی مجلس داد اصولگرایان قدیمی را درآورد!


سه ماه است که مجلس یازدهم روی کار آمده اما همین اول راه در پیاده کردن وعده های انتخاباتی نه تنها درجا زده اند بلکه در خیلی موارد یک گام هم به عقب نشسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: از حقوق 230 میلیونی تا ماشین 600 میلیونی؛ حاشیه هایی که دست از سر مجلس یازدهم برنمی دارند و نه تنها گلایه های افکار عمومی و طیف رقیب این مجلس که حتی صدای اصولگرایان را هم درآورده است.

قرار بود هرچه نشان از نابرابری و سواستفاده های مالی است از مجلس رخت ببندد؛ این را در شعارهایشان همراه با تیغ تیزی که به سوی رقیبان در مجلس دهم نشانه می رفتند می گفتنداما بعد از گذشت 3 ماه از سکانداری شان در خانه ملت حواشی آنچنان گریبان ساکنان جدید ساختمان هرمی میدان بهارستان را گرفته که راه گریزی برایشان نمانده است؛ حالا اهالی مجلس یازدهم که زمانی در جایگاه منتقد نشسته بودند و هر روز ایرادی به مجلس دهمی ها می گرفتند جایشان را عوض کرده اند و امروز در سیبل انتقادات قرار دارند؛ انتقاداتی که عمدتا مالی است و اتفاقا خیلی هم زود شروع شد.

رشوه 65 میلیاردی ماجرای ریاست محمدباقر قالیباف و رقابتش با مصطفی میرسلیم از همان حواشی بود که جنجال زیادی به پا کرد، به ویژه وقتی میرسلیم تصمیم گرفت وعده دو سال پیش خود در جریان انتخابات ریاست جمهوری برای افشا تخلفات شهردار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال های میلیونی مجلس داد اصولگرایان قدیمی را درآورد!

جنجال های میلیونی مجلس داد اصولگرایان قدیمی را درآورد!