مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-25سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی راه جدید مقابله با استکبار را به جهانیان نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: مسلمانان پیش از پیروزی انقلاب جهان که به 2 بلوک شرق و غرب تقسیم می شد از جایگاه و منزلت مناسبی برخوردار نبودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موفق شد هویت جهاد دفاعی را که از عظمت والایی در اسلام برخوردار است احیا و دوباره زنده کند افزود: با رفع این کمبود در اسلام روحیه جهاد، شهادت طلبی و مقاومت در بین رزمندگان اسلام احیا شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی توانست راه جدید برای مقابله با استکبار و دشمنان اسلام را به همه جهانیان نشان دهد بیان کرد: نیروهایمان در ابتدای انقلاب آموزش نظامی ندیده بودند و تجربه جنگ نداشتند اما به برکت انقلاب و امام راحل امروز در بالاترین آمادگی خود هستند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ملتی است که مقاومت، مجاهدت وفداکاری را یاد گرفته و برای آن ارزش زیادی قائل است، ادامه داد: نیروهای نظامی کشور سربلندمان برای دفاع از این مرز و بوم همواره آمادگی دارند و در برابر هر متجاوزی ایستادگی می کنند و به اذن خدا این مردم و این کشور شکست ناپذیر خواهد بود.

وی افزود: ایران امروز قله های ترقی و پیشرفت را به خوبی طی کرده و موفق شده خود را در بین قدرت های دنیا مطرح کند به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی راه جدید مقابله با استکبار را به جهانیان نشان داد

پیروزی انقلاب اسلامی راه جدید مقابله با استکبار را به جهانیان نشان داد