مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-25سياسي

برای عبور از گردنه های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم


قطعا؛ برای گذر از مشکلات باید فرهنگ و تفکر انقلابی در مسئولان نهادینه شود؛ چرا که با این مسئله بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی، با اشاره به اینکه تفکر انقلابی می تواند راهگشای مشکلات باشد، اظهار داشت: قطعا؛ تفکر انقلابی برگرفته از آموزهای دینی و اسلامی ما بوده؛ زیرا این تفکر به دنبال مبارزه با ظلم، ستمگری و بنیان های استعماری و استثماری است.

وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی در جهت دفاع از محرومان و حل مشکلات مردم گام برمی دارد و اگر این روحیه در مسئولان وجود داشته باشد بدون شک بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد؛ چرا که مردم با همین روحیه انقلابی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند و ما را در برابر دشمن بعثی پیروز کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: مسئولانی که تفکرات انقلابی داشته باشند هیچ گاه نگاه خود را برای حل مشکلات به بیرون و غرب معطوف نخواهند کرد و همه فکر و ذکر خود را به کار می گیرند تا ظرفیت های داخلی را در جهت پیشبرد اهداف کشور فعال کنند.

 این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای عبور از گردنه های بسیار سخت و همچنین اجرای عدالت باید روحیه انقلابی در مسئولان نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای عبور از گردنه های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم

برای عبور از گردنه های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم