مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-25سياسي

مدافعان حرم پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند


امام جمعه موقت رودسر با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثارگری از عوامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود، گفت: فرهنگ دفاع مقدس شهدای مدافعین حرمی که دوران جنگ را درک نکرده بودند را پرورش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابراهیمی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته که در مسجد ملاامیرا برگزار شد با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت، ایستادگی و ایثار در برابر قدرت های دنیا بود.

وی با تأکید بر لزوم تبیین حماسه های دلاور مردان دوران هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه افزود: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری از عوامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

امام جمعه موقت رودسر زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را ضروری خواند و گفت: برگزاری یادواره های شهدا وزنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب شد تا شهدای مدافعین حرمی که اصلاً دوران جنگ را درک نکرده بودند پرورش پیدا کنند.

وی به نقش محوری امام (ره) و ملت ایران در پیروزی جنگ تحمیلی افزود: جنگ ما جنگ میان فقیر و غنی و جنگ مستضعفین علیه مستکبران عالم بود و تا زمانی که استکبار باشد ملت مقاوم ما هم خواهد و دفاع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حرم پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند

مدافعان حرم پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند