مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-25فرهنگي

حسرت های مسعود کرامتی در فراق رسول ملاقلی پور


مسعود کرامتی که سینما را با رسول ملاقلی پور آغاز کرده و سال ها با او دوستی و مراوده داشته، می گوید: یکی از حسرت های من این است که رسول چرا این قدر زود و ناگهانی رفت و اگر امروز بود حتما می توانستیم شاهد اتفاقات بهتری از او باشیم.

- مسعود کرامتی که سینما را با رسول ملاقلی پور آغاز کرده و سال ها با او دوستی و مراوده داشته، می گوید: یکی از حسرت های من این است که رسول چرا این قدر زود و ناگهانی رفت و اگر امروز بود حتما می توانستیم شاهد اتفاقات بهتری از او باشیم.

کرامتی که در کارنامه کاری اش بیشترین همکاری را با رسول ملاقلی پور داشته و علاوه بر بازیگری، دستیار برنامه ریز و تهیه کننده برخی آثار او نیز بوده است، درباره آشنایی خود با این فیلمساز به ایسنا گفت: از طریق محمدرضا علیقلی که کار موسیقی پرواز در شب رسول ملاقلی پور را انجام داده بود، به عنوان دستیار برنامه ریز به او معرفی شدم.

در آن زمان رسول قصد داشت فیلم افق را بسازد.

وقتی سناریو را به من داد تا بخوانم، اعلام همکاری کردم و به این شکل همکاری ام با او آغاز شد.

ما شش ماه پیش تولید داشتیم و شش ماه فیلمبرداری افق طول کشید که البته در فواصلی کار تعطیل هم می شد، چون در لوکیشن های مختلفی از جمله بوشهر، شمال، تهران و کیش فیلمبرداری داشتیم و برای این جابه جایی ها اغلب چند روزی کار تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت های مسعود کرامتی در فراق رسول ملاقلی پور

حسرت های مسعود کرامتی در فراق رسول ملاقلی پور