مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-25اقتصادي

ثبت نام وام کرونا تا پایان مهرماه تمدید شد


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود پیگیری لازم را داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود پیگیری لازم را داشته باشند.

عیسی منصوری شامگاه گذشته (پنجشنبه -3 مهر) در حاشیه سفر به شهرستان اردستان و بازدید از طرح های اشتغال منطقه، اظهار کرد: به دلیل شرایط ویژه ای که در کشور با آن مواجه هستیم مجبوریم به صورت ویژه و انتخابی حوزه و کسب و کارهایی که می توانند منجر به حفظ و ایجاد اشتغال در شرایط موجود شوند را در اولویت قرار دهیم و توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی ها مناطقی مانند اردستان در مقایسه با مناطق مرکزی کشور از امکان و حفظ اشتغال بهتری برخوردار بوده اند، افزود: اگر در تخصیص منابع مدیریت داشته باشیم نگاه ویژه تر به اینگونه مناطق که پتانسیل رشد و شکوفایی دارد را در اولویت ایجاد اشتغال کشور قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام کرونا تا پایان مهرماه تمدید شد

ثبت نام وام کرونا تا پایان مهرماه تمدید شد