مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-24سياسي

ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با اجرای گشت های رضویون


به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان کرمان از نحوه اجرای گشت های رضویون توسط ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) سپاه بازدید کردند.

- ایسنا/کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان کرمان از نحوه اجرای گشت های رضویون توسط ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) سپاه بازدید کردند.

در حاشیه این نظارت و سرکشی فرماندار کرمان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اقدامات سپاه، نیروی انتظامی و مجموعه قضایی و امنیتی شهرستان گفت: طرح رضویون برای ارتقاء سطح امنیت اجتماعی انجام می شود.

بابایی با بیان اینکه این طرح توسط سپاه پاسداران و با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا اجرا می شود، خاطرنشان کرد : پایه طرح رضویون بر امنیتِ مردم محور در محلات قرار داده شده تا در کنار نیروی انتظامی در این زمینه گام بردارند.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) سپاه شهرستان کرمان هم با بیان این مطلب که این گشت ها در قالب گشتهای رضویون به صورت گشتهای پیاده، موتوری و سواره انجام می شود ابراز کرد: مجموعه بسیج و سپاه تلاش دارد تا در کنار نیروهای ناجا و به عنوان مکمل و کمک این نیرو، برای امنیت محلات شهری و روستایی انجام وظیفه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با اجرای گشت های رضویون

ارتقاء سطح امنیت اجتماعی با اجرای گشت های رضویون