مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-24اجتماعي

ضرورت انتقال تجربیات مدیریت شهری تهران به شهرداری های افغانستان


شهردار هرات ضمن بازدید از غرفه شهرداری تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، حمل ونقل و ماشین آلات وابسته ایران در افغانستان، بر ضرورت انتقال تجربیات مدیریت شهری تهران به شهرداری های افغانستان تاکید کرد.

- شهردار هرات ضمن بازدید از غرفه شهرداری تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، حمل ونقل و ماشین آلات وابسته ایران در افغانستان، بر ضرورت انتقال تجربیات مدیریت شهری تهران به شهرداری های افغانستان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر ، غلام حضرت مشفق - شهردار هرات ضمن بازدید از غرفه شهرداری تهران در نخستین نمایشگاه اختصاصی-تخصصی نمایشگاه خدمات شهری، حمل ونقل و ماشین آلات وابسته ایران در افغانستان ضمن تشکر از دست اندرکاران ایرانی و افغانستانی این نمایشگاه، گفت: ویژگی اصلی این رخداد آن است که تمام نیازمندی های شهرداری ها را می شود در این نمایشگاه یافت.

وی افزود: بسیار مهم است که بتوانیم در بخش بازیافت و تفکیک زباله، فضای سبز، محیط زیست و تجهیزات ترافیکی، از تجربیات تهران بهره مند شویم.

شهردار هرات ضمن تاکید بر این که چنین نمایشگاه هایی برای تقویت همکاری بین دو کشور بسیار مفید خواهد بود، گفت: قرار شده است طی 2 ماه آینده نمایشگاهی در شهر اصفهان نیز داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال تجربیات مدیریت شهری تهران به شهرداری های افغانستان

ضرورت انتقال تجربیات مدیریت شهری تهران به شهرداری های افغانستان