مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-23سياسي

قوه قضاییه از تضییع حقوق مردم در کشت و صنعت مغان جلوگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، در آستانه سفر به اردبیل، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، عمل انقلابی قوه قضاییه را درخصوص جلوگیری از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، در آستانه سفر به اردبیل، عمل انقلابی قوه قضاییه را درخصوص جلوگیری از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را خواستار شد.

درا ین نامه آمده است:بسیج دانشجویی بنا پر رسالت خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، سرمایه های ملی و حقوق مردم همواره در صف مطالبه گری از مسئولان پیشتاز بوده است و در هر زمانی متناسب با شرایط و رخداد های گوناگون اقدام به پیگیری مشکلات مردم از مسئولین مربوطه کرده است.

اکنون با توجه به لزوم صیانت از حقوق عامه لازم است به استحضار عالی برسانیم که موضوع ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از اصلی ترین مطالبات مردم شریف استان اردبیل است و با توجه به ابهامات فراوان موجود پیرامون این واگذاری، ورود جدی و فوری قوه قضایه را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از تضییع حقوق مردم در کشت و صنعت مغان جلوگیری کند

قوه قضاییه از تضییع حقوق مردم در کشت و صنعت مغان جلوگیری کند