مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-23اقتصادي

80 هزار واحد کسری مسکن در خراسان رضوی


رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: بالغ بر 80 هزار واحد کسری مسکن در این استان وجود دارد که تعداد ساخت و سازهایی که توسط انبوه سازان انجام می شود با این رقم کسری مسکن بسیار فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن انبوه سازان خراسان رضوی، محمود پژوم درخصوص کاهش قیمت مسکن در سطح ملی، اظهار کرد: در این خصوص مکاتبات فراوانی با مجلس، وزارت راه و شهرسازی و مسئولان خراسان رضوی و کشور صورت گرفته است که باید در راستای افزایش انگیزه انبوه‎ سازان فعالیت های گسترده ای صورت گیرد که لازمه آن واگذاری زمین ارزان قیمت به انبوه سازان است.

رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی با اشاره به اینکه هنوز در این استان از سوی سازمان راه و شهرسازی اراضی ارزان قیمت در اختیار انبوه سازان قرار نداده اند، ادامه داد: در حاشیه شهر اراضی را در متراژ های 500، یک هزار و 2 هزار واحدی در اختیار انبوه سازان برای ساخت مسکن قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز خراسان رضوی و ارقامی که سازمان راه و شهرسازی در سال گذشته اعلام می کرد بالغ بر 80 هزار واحد کسری مسکن در این استان وجود دارد که تعداد ساخت و سازهایی که توسط انبوه سازان انجام می شود با این رقم کسری مسکن بسیار فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار واحد کسری مسکن در خراسان رضوی

80 هزار واحد کسری مسکن در خراسان رضوی