مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-23اقتصادي

70 درصد مدارس لرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند


بر اساس بازرسی هایی که از 700 مدرسه استان توسط ماموران بهداشت صورت گرفته بیش از 70 درصد مدارس لرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا نخعی امروز در شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: هر ساله بازگشایی مدارس یکی از سخت ترین پروژه های مدیریتی این وزارت خانه است اما امسال شیوع کرونا این سختی را چند برابر کرد.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید 300 مدرسه در استان تعمیر شد، افزود: همچنین در این مدت 150 کلاس درس جدید نیز افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید پنج میلیارد و 600 میلیون تومان برای خرید مواد ضد عفونی و الکل در اختیار مدارس قرار گرفت، همچنین 300 هزار ماسک نیز خریداری شده است.

نخعی با اشاره به اینکه امسال بیش از 333 هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت و نام کرده اند، تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته است.

وی خاطرشنان کرد: اولویت آموزش و پرورش لرستان برگزاری آموزش حضوری بوده اما این به معنای اجبار در این حوزه نیست، برای نمونه در هفته ابتدایی سال تحصیلی 33 درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس ها شرکت داشتند اما با توجه به شیوع کرونا این آمار را در هفته جاری به 19 درصد رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مدارس لرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

70 درصد مدارس لرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند