مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-23اقتصادي

طرح ممنوعیت آرد به استان به قوت خود باقی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است گفت: همه واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، ظاهر پورمجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می شود اظهار کرد: سیاست استانی ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور، برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه های همدان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه همه واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت استفاده کنند افزود: غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: طبق قانون باید 15درصد از بودجه اتحادیه ها باید صرف آموزش شود و این موضوع را در اولویت قرار داده و کوتاهی نکنند.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی های استان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند ادامه داد: پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع و تخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت آرد به استان به قوت خود باقی است

طرح ممنوعیت آرد به استان به قوت خود باقی است