مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-23اقتصادي

مرحله 2 فولاد سازی فولاد کاوه به بهره براری می رسد


مدیرعامل این شرکت فولادسازی در هرمزگان از آمادگی مرحله 2 فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهاقین عصر چهارشنبه در نشست خبری که در این کارخانه فولادی برگزار شد، با بیان اینکه فازدوم فولاد سازی با ظرفیت 1.

2 میلیون تن با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید، بیان داشت: مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری 311 میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در مدار تولید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از مرحله دوم این مجموعه، یک میلیون و 200 هزار تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه شده و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه 2 میلیون و 400 هزار تن شمش فولادی خواهد رسید.

دهاقین با بیان اینکه با احتساب ظرفیت تولید در فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش سهم تولید فولاد در این شرکت حدود 10 درصد تولید فولاد کشور افزایش می یابد افزود: این میزان تولید باعث می شود تا رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولیدکنندگان فولاد کشور از جایگاه هفتم به رده چهارم ارتقا یابد.

دهاقین با تاکید بر احداث فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش در سال جهش تولید و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: برای نخستین بار در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله 2 فولاد سازی فولاد کاوه به بهره براری می رسد

مرحله 2 فولاد سازی فولاد کاوه به بهره براری می رسد