مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-23سياسي

زائران به مرز های چهارگانه مراجعه نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: - فرمانده مرزبانی گفت: زائران به مرز های چهارگانه خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مراجعه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان، از وظایف مهم مرزبانی در مرز های کشور است و بحمدالله این اقدام به نحوه شایسته ای توسط مرزبانان حاصل شده است.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه، فرماندهی مرزبانی ناجا اقدام به هوشمندسازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی به منظور انسداد هرچه بهتر نوار مرزی میهن عزیزمان کرده و امید است با تأمل هرچه بیشتر و بهتر خیّرین امنیت ساز مسئولان و مدیران نهاد های دولتی پای کار بیایند.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و… در ارتقاء امنیت مرز های استان ایلام گام های مؤثری بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران به مرز های چهارگانه مراجعه نکنند

زائران به مرز های چهارگانه مراجعه نکنند