مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-23سياسي

کرونا در کمین افراد بدون ماسک


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: استفاده نکردن از ماسک و بی‌توجهی به فاصله اجتماعی مناسب، روند شیوع کرونا را افزایشی و تعداد مرگ و میر را بیشتر می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ خدابخش مرادی‌نافچی بعد از ظهر امروز (2 مهرماه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌ مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع‌ مقدس تاریخ پرفروغی است که فضای آن مملو از عطر معنوی دلاورمردانی بوده که جان را جانانه در طبق اخلاص گذاشتند تا از شرف، عزت، اقتدار، کرامت و ارزش‌های انسانی دفاع کنند.

وی عنوان کرد: وظیفه اعضای شورای اطلاع‌رسانی در حوزه دفاع‌مقدس این است که با قلم و کلام خود، تبیین عالمانه از این گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی برای کسانی که این دوران را درک نکردند داشته باشند و لحظات سخت و صعب آن‌ روزها و افتخار حاصل از آن را به مردم نشان دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: باید زوایای پیدا و پنهان هشت سال دفاع‌مقدس و ایثارگری زنان و مردان به تصویر کشیده شود و تبلیغ هنرمندانه از این وقایع تاریخی برای همه اقشار داشته باشیم تا این فضای معنوی در بدنه جامعه امروز، ساری و جاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین افراد بدون ماسک

کرونا در کمین افراد بدون ماسک