مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-23بين الملل

ترامپ: بایدن سگ دست آموز جان مک کین بود


رییس‌جمهور آمریکا در واکنشی تند علیه حمایت خانواده «جان مک کین» سناتور ارشد جمهوری‌خواه از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، جو بایدن را «سگ دست آموز» مک کین توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) در واکنش به اعلام حمایت همسر «جان مک کین» از جو بایدن نامزد دموکرات‌ها از این سناتور متوفی انتقاد کرد.

در حالی که تلاش‌های کارزار جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) ریاست جمهوری آمریکا برای جلب آرای جمهوری‌خواهان منتقد دونالد ترامپ ادامه دارد، حمایت «سیندی مک کین» همسر جان مک کین از بایدن، واکنش رییس‌جمهور این کشور را برانگیخت.

سیندی مک کین همسر جان مک کین سناتورهای تندروی جمهوریخواه با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از دولت «دونالد ترامپ» اعلام کرد که خانواده مک کین از بایدن حمایت می‌کند.

جان مک کین سناتور سابق ایالت آریزونا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 بود که در سال 2018 بر اثر ابتلا به سرطان جانش را از دست داد.

همسر جان مک کین، روابط خوب و طولانی مدت با خانواده جو بایدن و همچنین سیاست‌های بایدن در حمایت از ارتش را از دلایل اعلام حمایت خود عنوان کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بایدن سگ دست آموز جان مک کین بود

ترامپ: بایدن سگ دست آموز جان مک کین بود