مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-23سياسي

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: در حال حاضر مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در رونمایی از تمثال سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  به حضور جوانان و کودکان در این برنامه اشاره کرد و گفت: کسانی هستند که دوران دفاع مقدش چیزی ندیده اند ولی شنیده اند این برنامه های خوب و پرثمر برای این نسل خواهد بود.

وی گفت: در 31 شهریورماه سا 59 کشور عراق به سرکردگی صدام و به پشتوانه دو ابر قدرت شرق و غرب و خلاف عرف معمول که دو ابر قدرت و دو بلوک عمده دنیا در کنار هم در مقابل کشوری بایستند ولی در طول 8 سال دفاع مقدس علیه مملکت اسلامی ما، این کار انجام شد.

محقق زاده گفت: مملکت اسلامی ما مملکتی اسلامی است و ظلم ستیزی خصیصه بارز ملت ایران است و این خصیصه را به معنای واقعی کلمه معنی کردند.

وی اذعان کرد: در تمام صحنه های انقلاب اسلامی دشمن وقتی دید در منطقه خاورمیانه دستش از خیلی از چیزها کوتاه شد در مقابل ملت ایران کم آورد و دست به اقداماتی زد.

محقق زاده با بیان اینکه دشمن اقدامات سخت 8 سال دفاع مقدس را علیه ما تحمیل کردند عنوان کرد:  هرگونه سلاحی را به صدام واگذار کردند، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است