مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-23ورزشي

نفرات برتر مسابقات مجازی ورزشی در زنجان معرفی شدند+ اسامی


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به ارسال 273 کلیپ به مسابقات ورزشی مجازی گفت: نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان انجام ورزش همگانی مسابقات ورزشی مجازی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، هیأت انجمن های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان اجرایی می شود.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طرح مسابقات ورزشی مجازی در چند مرحله برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست این مسابقات در دو رشته سپک تاکرا و پارکور برگزار می شود و بر اساس فیلم های ارسالی شرکت کنندگان در اجرای این دو مهارت مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و بدون شرط سنی برگزار می شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقات 20 شهریورماه بود، طبق آمار تا این تاریخ 273 کلیپ به مسابقات رسید.

نظری با اشاره به اینکه داوری این مسابقات طی هفته گذشته انجام شد، اضافه کرد: تیم داوری متشکل از بانوان و آقایان نفرات برتر را در هر رشته انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات مجازی ورزشی در زنجان معرفی شدند+ اسامی

نفرات برتر مسابقات مجازی ورزشی در زنجان معرفی شدند+ اسامی