مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-23سياسي

ناامیدی دشمنان از همدلی و اتحاد کردستانی ها


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اتحاد و همبستگی مردم استان فرهنگی کردستان موجب یاس و ناامیدی دشمنان تفرقه برانگیز خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی دوستی نژاد در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیانات و درایات مقام معظم رهبری هموارا  نشات گرفته از قرآن، سنت نبوی و علوی است.

وی با بیان اینکه ما خرسندیم در کنار سپاه توانمند و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی که از ابتدای حمله رژیم بعثی به ایران دوش به دوش این عزیزان جهادگران حضور داشتند، فعالیت می کنیم، افزود: در دوران جنگ تحمیلی 540 هزار نیروی جهادی و پرسنل جهاد کشاورزی در دفاع مقدس در جبهه ها با از خودگذشتگی ها در راستای دفاع از میهن حضور یافتند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس بیش از 23 هزار و 913 جانباز جهاد تقدیم اسلام، نظام و جمهوری اسلامی و ملت مبارز و رشید ایران نموده است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) در خصوص لقب سنگرسازان بی سنگر به جهادگران دفاع مقدس، تصریح کرد: جهاد کشاورزی بیش از یک هزار و 200 جانباز و 3 هزار و 396 شهید سرافراز  تقدیم آرمان های انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی دشمنان از همدلی و اتحاد کردستانی ها

ناامیدی دشمنان از همدلی و اتحاد کردستانی ها