مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-23اقتصادي

آزادسازی 35 هکتار اراضی کشاورزی در کرج/با متخلفین مماشات نداریم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: با حکم مرجع قضایی در ماهدشت، خیابان ثناجو و خیابان آب و خاک، بالغ بر 152مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، - اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای حفاظت از بستر تولید غذای مردم 35 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج به چرخه تولید بازگشت.

اسماعیل صارمی افزود هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و مطابق قانون با افراد خاطی به شدت  برخورد خواهد شد و برای واحدهای تولیدی نیز تغییرکاربری بر اساس مقررات در این نهاد بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

صارمی از آزادسازی اراضی ماهدشت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز سه شنبه 25 شهریور 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب بیش از 152 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی  مهمترین گام در راستای تولید غذا، عدم وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در خصوص به دام افتادن ایشان در دام سودجویان است.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت از طریق سامانه 131 و با حکم مرجع قضایی در ماهدشت، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 35 هکتار اراضی کشاورزی در کرج/با متخلفین مماشات نداریم

آزادسازی 35 هکتار اراضی کشاورزی در کرج/با متخلفین مماشات نداریم